Interfejs ATA 33 co to takiego? Pasuje do stardzych kompów?

Autor: KMAJSZEK <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 18:12:57 MET

Witam, chcę kupić nagrywarkę DVD do mojego starego kompa klasy PIII 866.
Zastanawiam się czy nagrywarka z Interfejsem ATA 33 jak widnieje w opisie
będzie pasować do mego staruszka. Co wy na to? Jak mogę sprawdzić jaki ja
mam interfejs? Wiem że dysk twardy to ATA 100 lub 133 ale one są chyba ze
sobą kompatybilne więc jak dołożyłem nowy dysk 40GB to wszystko działa bez
problemów a z tą nagrywarką to teraz nie wiem!
Dziękuję i Pozdrawiam.