Czy instalacja windy na dysku SATA jest naprawde taka trudna ?

Autor: 205 XS <viper_31_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 17:55:48 MET

Witam

Po długich latach pracy z dyskiem 20GB i interfejsem ATA,planuje w tym
tygodniu zakup nowego dysku z interfejsem SATA 1.

Googlując po necie dużo się naczytałem,że są problemy z instalacją windy na
dysku SATA 1,pozatym trzeba mieć dyskietke ze sterownikami do dysku,a u mnie
floop dawno temu znikł :/.

I w związku z tym ja też się obawiam instalacji windy.Prawdopodobnie XP z
SP2 rozwiązuje z tym problem ale co do tego zdania są podzielone.
A jak to w praktyce wygląda ??