HP 6720s i problem m.in. z USB

Autor: KarolA <karola_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 11:56:43 MET

Witam!

Mam laptopa HP 6720s, ze strony HP zassalem i zainstalowalem do niego
sterowniki (do XP Pro SP2)
wifi, audio, grafika - dzialaja ok

Problem jest chyba jakis z LANem (kabel) bo wlasciwie mimo poprawnej
konfiguracji
ip (statyczny i dynamiczny) nie mozna uzyskac polaczenia z interentem...

Jeszcze wiekszy problem wystepuje w przypadku USB:
(nie dzialaja)

Jak chce zainstalowac Oprogramownaie microukladu Intel do tego lapka
(ze starony HP - SP36880) to w momencie gdy dojdzie do instalacji
Kontrolerow USB
(Instalacja sterownika Intel ICH8 family USB2 Encenhed host controller -
283A)

 - wywala blad:

Wystapil nieznany blad
Instalator zakonczyl dzialanie

Spotkal sie moze ktos u siebie z takim problemem i udalo mu sie cos na to
poradzic?

Nie wiem co bylo wczesniej robione w tym kompie, wyglada na czysty windows,
ale iwdac ze jzu ktos cos ze sterownikami robil...

Pozdrawiam, KarolA