Re: Cichy Laptop

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 10:14:52 MET

> zreszta nie rozumiem co ma sie rozleciec jak i tak cale wnetrze jest
> innych firm, intel, ati itd, tylko opakowanie czyli monitor, klawiatura
> mysz i bateria acera.

no i wlasnie przedewszystkim obudowa sie rozlatuje, a to jak by nie patrzec
istotny element notebooka bo trzyma wszystko w kupie.
polamane zatrzaski, zawiasy, skrzypiace plastiki, wytarte elementy przy
klawiaturze itd itp to norma w Acerach ktore widzialem.

co do tego co jest w srodku to inna bajka, ja widzialem dwie uszkodzone
plyty w ten sam sposob w tym samym modelu Acera, uszkodzone zasilacze,
rozlatujace sie porty itd itp.

a acera w firmie mielsimy tylko kilka sztuk i awari ulegly wszystkie, wiec
moja probka awaryjnosci to 100% jesli chodzi o Acera.

jako druga strone barykady mam IBMa(obecnie Lenovo) i to jakies 50-60 sztuk
obecnie i od seri T2x po obecna serie T6x (w sumie bedzie sporo ponad 100
sztuk w ciagu kilku lat) oceniam awaryjnosc na poziomie kilku %.

chyba widac roznice w jakosci:)

ja w przeciwienstwie niektorych pracuje z tym sprzetem i mam porownanie z
wieloma egzemplarzami, a nie jestem uzytkownikiem jednego notebooka ktoremu
sie nic nie zepsulo i twierdzi ze jest on super:)

--
pzdr
piotrek