Re: Cichy Laptop

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 10:09:47 MET

> a na jakiej podstawie te wteidzrenie? fakt kiedy acery byly gowniane ale
> to si ezmienilo, nie sugerujesz chyab ze w skleopie vobis sprzedaja
> 'szajs' ?

kiedys to powiedzmy do zeszlego roku bylo:)
dopiero kilka mies temu Acer zabral sie i podobno wypuscil cos lepszego, ale
zeby to ocenic trzeba poczekac okolo roku. wiec lepiej nie testowac tego na
siebie a poczekac na opinie.
jak za rok bedzie OK to nie bede juz pisac o badziewnych Acerach, obiecuje.
poki co moje doswiadczenie oraz opinie innych sugeruja zeby trzymac sie od
tej marki z daleka.

co do vobisa, to odkad sa oni wyznacznikiem jakosci?:)
to tylko sklep, sprzedaja rozne marki(czesto sporo drozej :)
oni sprzedadza wszystko na czym zarobia i z kim maja podpisana umowe na
dostawe sprzetu, jak cos padnie to gwarancja jest i tak na glowie kupujacego
a w przypadku Acera oznacza wysylke go Brna:)

--
pzdr
piotrek