Re: Zepsuło się ... dobra ja zepsułem.

Autor: <mariusz-net.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 06:59:23 MET

Michal <fred4u@wywalto.wp.pl> napisał(a):

> No jak masz ram PC100 to może RAM..
>
> M.
RAM mam 133. udało mi się też sprawdzić peceta na innym zasilaczu (niestety
nie najlepszy: Logic Concept LC-B350ATX 350W). Przy pierwszym uruchomieniu:
pecet wstał jako Athlon 1,8 na FSB 133 czyli ok. Uruchomiłem system, odpaliłem
film divx i muzyczkę w mpc żeby obciążyć procka. Niestety po tym komp sie
zawiesił. Cały czas monitorowałem też temperaturę procka (była ok <47'C). Po
restarcie już nie udało mi się go uruchomić na FSB 133 :( Sprawdziłem też
kondensatory: dwa są lekko podejrzane (ale przy dużej dozie podejrzliwości).