Cool'n'Quiet przestało działac po zmianie procesora.

Autor: LeHardi <false_at_nie.ma>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 02:00:21 MET

Witam!

Zmieniłem procesor z A64 3000+ na A64 X2 3800+, co zmusiło mnie
jednocześnie do upgradu BIOS-u. Mam płytę Solteka SL-K8TPro-939 i
zaktualizowałem BIOS z 1.4 do wersji 1.6. Problem pojawił się z C'n'Q -
nie mogę uaktywnić go w Win XP HE SP2, wcześniej wszystko działało jak
należy, a teraz... zainstalowałem sterowniki do procesora, schemat
oszczędzania energii ustawiłem na minimalny i nic. Dodatkowo w nowym
BIOS-ie zniknęła opcja z C'n'Q wcześniej obecna w Power Management - ba,
przeszukałem cały BIOS - odpowiedniej opcji nie ma! Proszę o pomoc!

--
LeHardi