Re: Upgrade kompa - co kupic? - potrzebne LPT, COM, IDE

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 00:26:03 MET

> Na grafike planuje wydac okolo 250-400 zl - tak aby od czasu do czasu
> dalo sie w cos nowszego pograc a za jakies kilka miesiecy wymienic na
> cos mocniejszego jak bedzie taka potrzeba. Co w tej cenie ma dobry
> stosunek cena/jakosc oraz mozliwosc obslugi DSUB oraz DVI (zbliza sie
> wymiana monitora na LCD)

Na PCI-E 7600GT to przezytek. Nowa mozna kupic za 180zl.
Ja swiezo kupilem Radeona HD2600 XT i jestem zadowolony, ale ja jade wciaz
na AGP.
Za 300zl go kupisz na PCI-E, chyba najciekawsza karta w tej cenie.
Nieco szybsze sa Geforce 8600GE, za 380zl.
Potem nic nic nic i rozsadniejsze modele od 550zl wzwyz.

--
Marcos
[Marek Slusarczyk]