Re: Poszukuje właścicieli SAPPHIRE X1950 PRO AGP

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 17:04:08 MET

Thomas pisze:
> Wlasnie. Ja nie wiem o co chodzi z tymi niedzialajacymi Catalystami. Mam
> X1950 na AGP i aktualnie leca na Catalystach 7.10 i wszystko dziala. CCC,
> jak i same stery sa OK. We wszystkich grach tez jest OK. Wiec w czym
> problem?

U mnie tez działało Ok, na nowszych Catalystach, aż reinstalowałem
system, wtedy wgranie najnowszych sterów powodowało masę problemów.
Opisywałem problem na tej grupie i pl.rec.gry.komputerowe.sprzet.
Temat jest znany, zobacz na forum ATI/AMD sami się przyznali, że olewają
AGP i radzą uzywanie 7.7. Zwłaszcza jest to widoczne na płytach z
nforce2, ale na innych chipach też.

--
pozdr
STranger