Re: Samsung SpinPoint 160 GB SP1614N na Asus A7N8X

Autor: adsenior <abdabek_at_retsat1.com.pl>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 15:21:12 MET

On 8 Sty, 19:33, "Boomcha" <boom...@interia.pl> wrote:

> Ok, wielkie dzięki.

Do pana Radosława Sokoła
Panie Radku, pomimo iż w tym gronie zdecydowanie, jak przypuszczam ,
odbiegam wiekowo /już idzie mi 7-my krzyżyk, to jestem entuzjastą
techniki komputerowej. Jeżeli może mi pan odpowiedzieć na następujące
pytanie:
Czy istnieją karty PCI lub w jaki inny sposób można zmusić do
współpracy dysk ATA i SATA? Posiadam komputer ofiarowany mi przez syna
z płytą
główną K7VZA. Ponieważ, aktualnie na tym zestawie mam dwa dyski ATA, z
tym, że na IDE1 pracuje maleństwo 1GB, chcę go zmienić na większy,
myślę również o wymianie procesora, na szybszy, aktualnie mam 600 MHz,
gniazdo
Socket. Przepraszam za "zawracanie głowy"
z poważaniem
Andrzej Dąbek /adsenior/ abdabek@retsat1.com.pl