Re: Zasięg routera Linksys WRT54GL

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 13:39:22 MET

Dnia 1/13/2008 1:35 PM, Użytkownik qwerty napisał:

> tak.

Również polecam. Też mam wrt54gl z tomato ;p

> Powinno dać sygnał. Ja mam WRT54GL na tomato i po drodze mam 2 ściany (kąt 45*).
> Odległość router<->laptop to jakieś 11-12 m. Zresztą zależy też od sieciówki
> laptopa. Na WPC54G v3 (broadcomm) negocjuje na 24 Mbps. TP-link WN510G (atheros)
> negocjuje >36 Mbps (i ma silniejszy sygnał).

Zasięg mam pod blokiem /żelbet/; Router jest na 2-gim pietrze w pokoju
po przeciwnej stronie bloku. Sygnał = poor (12/24) ale stabilny.

> Czemu kupujecie wifi na USB? Przecież to jakaś pomyłka.

Ja mam z jednym kompem taką na USB. Ma to jeden (tylko jeden) plus:
można postawić gdzieś obok, gdzie jest lepszy sygnał.

(podłaczony do dużego PC ;p)

> Nie. Wszyscy mają sprawny linksys. Tylko d-linki padają.

Sąsiedzi mają jakiegoś d-linka. Działa. Nawet stabilnie. Kosztował tyle
co mój wrt54 i ma 5% jego funkcji ;)

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski