Re: IBM X31 - cos nie tak z wiatrakiem?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 10:17:15 MET

qwerty wrote:
> Jakoś laptopy IBM mi się nie podobają. Fakt są wytrzymałe, ale wygląd
> też jest ważny.

Tak samo myślała moja dziewczyna i znajomy. Każde z nich szukało laptopa,
IBM-y odrzucali ze względu na wygląd (konkretne zarzuty). Koniec końców
poszukiwania zakończyły się zakupem... właśnie IBM-a. :) Po prostu w realu
wyglądają one dużo lepiej, niż na zdjęciach (choć wnętrze jest mało
"spójne", fakt), swoje robi też ich solidność. Zresztą wybór wśród
podobnych maszyn nie jest zbyt duży - Delle z serii D miewają duże luzy na
matrycy, Compaq'i NC... mają plastikową, brzydką i wycierającą się ramkę
wokół klawiatury i touchpada (dla odmiany starsze Armady są śliczne i
niezwykle solidne, ale... są słabsze), większość pozostałych maszyn to
plastiki...

k,