Re: Ninja Scythe

Autor: T0M3K <zly_adres_at_op.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 23:55:14 MET

Roket <robertsad@wp.pl> wrote:

> Użytkownik "Roket" <robertsad@wp.pl> napisał w wiadomości
> news:fm8isu$3lb$1@news.lublin.pl...
> Cacy, biorę Ninje.
> Dzięki grupo ;)

Jeżeli jeszcze nie wziąłeś to przemyśl to ;)
Ninja ma jedną wadę... bardzo nisko położone heatpipe-y :/
A więc ma gorszą kompatybilność niż np. Noctua.
osobiście miałem Ninje i miałem do wyboru wygiąć kondensator albo zamienić
na Noctuę. Noctua u podstawy ma sporo miejsca, w dodatku można ją obracać o
90 stopni.
Niestety cena Noctuy to prawie 200 zł, ale w zestawie dostajemy świetny
wiatrak który kupiony osobno kosztuje coś koło 70 zł.
Jeżeli sprawdziłeś kompatybilność to Ninja będzie ok, jeżeli nie, to będzie
musiał zamieniać tak jak ja ;)

--
t_tomek(nospam)op.pl