Re: Upgrade peceta CD.

Autor: <mariusz-net.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 22:14:17 MET

> Faktycznie, mea culpa :(
>
> W takim razie powinno latać.. Miałem taki objaw (na 100 działał, na 133
> nie chciał) ale to był TBird na K7S5AL i skończyło się wymianą
> rezystorka ustawiającego impedancję magistrali.

Ile może kosztować sprawdzenie i ewentualna wymiana w serwisie (miasto Kraków)?

Ps. Na forum MSI zasugerowali mi wymianę zasilacza. Mam 300W firmy L&C - z
tego co czytałem to złom. Spróbuje na innym zasilaczu w poniedziałek.
Może ktoś poleci zasilacz (firma+model+moc) do tego kompa? Tak na wypadek
gdybym musiał wymienić. Tylko proszę pamiętać, że pecet jest warty jakieś 300
PLN, więc ładowanie super/mega zasilacza za około 200-300 nie bardzo mi się
uśmiecha :)

Pozdr,
Mariusz