Re: laptopik za $300 ;)

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 21:39:54 MET

Dnia 2008-01-12 17:59, Użytkownik KILu napisał:

> Dla mnie EEE to tylko ciekawostka - gdyby miał ekran o większych
> gabarytach i rozdzielczości, to poważnie rozważyłbym jego zakup, ale
> tak... za niewiele większe pieniądze mam trochę większą, dużo szybszą
> maszynę, która z powodzeniem zastępuje PC i również jest mobilna.

Dokładnie zwłaszcza że model najlepiej wyposażony czyli 1GB RAM
i 8GB SSD kosztuje troszkę więcej niż 300 dolarów.
Będzie jeszcze wersja z wyświetlaczem o większej rozdzielczości
ale nie wiadomo za ile.
A oferowany czas pracy na baterii utwierdza że to jednak zabawka
a nie poważne urządzenie.

Pozdrawiam