Poszukuje właścicieli SAPPHIRE X1950 PRO AGP

Autor: <_at_neostrada.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 20:00:41 MET

Poszukuje właścicieli Saphire X1950 pro AGP. Własnie odebrałem paczke z taką
kartą, i mam problem bo według mnie nie ma zamontowanego kompletnie coolera,
niestety nie moge nigdzie znalesc zdjecia lewej strony tej karty żeby
zweryfikowac moich podejżeń.

Tzn. czy po tej stronie (nie tej z dużym coolerem tylko tej drugiej) powinna
być blacha pod wkretami mocującymi cooler stykająca sie z chipem który tam
jest. Mysle ze jest cos nie tak bo na tym chipie wokolo jądra naklejona jest
uszczelka która wskazuje jednoznacznie ze coś tam powinno być.

Karta jest nowa ze slepu internetowego wiec mysle że specjalnie nikt czegos
tam nie wymontoweł

pzdr marek