ACER

Autor: johny <siema_at_malpa.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 12:50:20 MET

Witam

Mam sobie notebook acer i wraz z nim dostalem niebieska plytke DVD z
systemem. Na plycie jest napisane ze sa tam jezyki Angielski, Czeski...no i
Polski. Przyszla dzis chwila w ktorej trzeba system wgrac na nowo. Ok
wrzucam DVD...i... na starcie jest do wyboru tylko English. no i system po
przywroceniu jest English. No a zakupiony byl z jezykiem Polskim. Czy ktos
moze mi powiedziec jak zrobic PL ? na tej DVD jest folder Langpack ktory
zawiera min folder PL-PL i sa tam jakies pliki. Moze wystarczy je gdzies
wkopiowac i po sprawie?