Cichy Laptop

Autor: Tomek <tomolder28_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 10:57:07 MET

Witam

Chcę kupić sobie laptopa ale chcę żeby był cichy.
Będę go używał do netu, programy do nauki języka, słowniki, programy biurowe
openoffice, czasem jakaś zwykła gierka nic wyszukanego , ponieważ nie gram w
gry praktycznie w ogóle. Będę również oglądał filmy, słuchal radia
inaternetowego, przeglądał strony internetowe. Również będę używał
komunikatorów skype, gg .
Chcę na ten cel przeznaczyć max 3500 zł.

Bardzo proszę o wszelkie sugestie.
Dodam że cicha praca kompa jest dla mnie bardzo ważna.
W tej chwili mam zwykłego kompa ,który jest chłodzony wodą więc mam cicho.

Dodam że oglądałem już różne laptopy w sklepach ale ze
zwykłego opisu nic nie wynika, dlatego proszę was o pomoc.

Podobał mi się bardzo Corrino 609 ale podobno jest
cholernie głośny, więc zdecydowanie odpada.

Tomek
gg3196644
tomolder28(a t )gazeta.pl