Re: Ninja Scythe

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 23:09:29 MET

Użytkownik "Roket" napisał:
> Myślę o zakupie Ninja Scythe na E2160
> jak temperatura procka i czy zmieszcze na GA P35-DS3R ?

nie wiem czy zmiescisz ale co do temp to:

zalezy o ile bedziesz krecil, ja w temp otoczenia ~22 stopnie
i temp w budzie ~42 stopnie mialem na procku ~76-79 po 24h
wygrzewania (e2140@3300)

podobnie (minimalnie fajniej) wygladaly temp na samurai
master

stockowy radiator radzi sobie na niecalych 3ghz niewiele
gorzej niz te dwa, ale na max obrotach jest bardzo glosny

a jezeli chcesz wycisnac z niego wszystko co sie da i masz
niecala stowe wiecej to kup zalmana cnps 9700 nt
przy tych samych temperaturach otoczenia i obudowy
procek nie przekroczyl mi jeszcze 55 stopni
chociaz na max obrotach nie jest cichy, ale nie przeszkadza