Re: projektor

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 22:53:17 MET

Użytkownik "Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości
news:fm8ff3$dgh$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Szukam takiego projektora, ktory mogę podwiesić w pokoju i rzucić obraz na
> ścianę. Projektor musi być na tyle wydajny i trwały by dało się oglądać
> przy średnim oświetleniu (nie kinowa ciemnia) i żeby miał bardzo długą
> żywotność / dobrą gwarancję (lata).

mysle, ze to jest raczej pytanie na pl.rec.kino-domowe

generalnie przyjmuje sie, ze im wieksza sila swiatla (wyrazana w
ANSILUMENACH) oraz kontrast, tym lepsze warunki do ogladania przy
oswietleniu dziennym...
1500 ANSI wystarcza na na ogladanie przy normalnym swietle dziennym, ale bez
wielkiego komfortu, nie da sie za to zastosowac przy ostrym swietle
slonecznym w pomieszczeniu.

Przy wyborze wez pod uwage odleglosc pomiedzy projektorem a sciana i jesli
trzeba - wez projektor z zoomem (te bez zooma moga cie rozczarowac, jesli
okaze sie, ze obraz bedzie za maly w stosunku do oczekiwan).

> Pytania dodatkowe (laik):
> a) czy to da sie podlaczyc bezposrednio do jakiegos odtwarzacza DVD

Bez problemu chinch/euro, rgb, i svideo to chyba standard w tej chwili

Pozdrawiam
Michal