Re: Drukarka - HP 5P, 6P czt moze 2100

Autor: model <model__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 07:51:33 MET

omega_fan pisze:
> Witam!
>
> Chce kupic drukarke laserowa, cos taniego i dobrego.
> Wstepnie zdecydowalem sie na HP 5P, ale moze jednak lepiej
> doplacic pare zl do 6P, a moze 2100?
>
> Ma byc przede wszystkim tania, drukowane na niej bedzie malo,
> wiec róznica w koszcie wydruku strony nie jest az tak istotna.
> Fajnie by bylo, gdyby drukarka byla mozliwie niezawodna.
>
> Oto one:
>
> 5P - 75 zl:
> http://www.allegro.pl/item292762906_drukuj_za_0_01zl_hp_lj_5p_gwarancja_faktura.html
>
> 6P - 99 zl:
> [...]

A może HP 1100. Tez bardzo dobra, w miare mała, oszczędna i tania w
eksploatacji, a przy okazji bardzo trwała. Ja mam swoją (kupiłem używana
w firmie ze sporym przebiegiem) ponad 3 lata temu i do dzisiaj działa
bardzo dobrze (wymieniony raz separator z rolką) Toner sam sobie
napełniam i hula jak talala.
Pozdrawiam