Re: Zestaw komputerowy - potrzebuje porady

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 19:34:45 MET

Juzek pisze:

> płyta Foxconn P35A-S 370

Niedawno taką kupiłem i jestem na razie zadowolony. Minusem jest to, że
nie rozpoznaje pamięci - na pewno Geil i Patriotów. W związku z tym daje
jakieś domyślne timingi i napięcie np. 1,8 zamiat 2,2 na moje Patrioty,
co powodowało częste zwisy. Po ręcznym ustawieniu w Biosie jest OK do
pierwszego Clear Cmos ;).

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Niczego nie należy unikać tak, jak stosunków płciowych."