Re: instalacja XP na Gigabyte GA-P31-DS3L

Autor: wkwj <wkwj_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 16:35:14 MET

> Miałem to samo, uszkodzone były pamięci. Spróbuj wyjąć jedną kostkę
> i zainstalować z włożonymi tylko 512MB.
Na razie wyłączyłem wszystkie urządzenia dodatkowe na płycie, zwolniłem
zegar
i instaluję na razie na obu kościach pamięci. Przy niepowodzeniu sprawdzę
Twoje
rozwiązanie. To może być to - w czasie instalacji dostałem ze 2x inforrmację
że "pamięć nie może być "read" pod adresem xxxx"
> Dopisz jeszcze co zasila ten zestaw...
Tracer 4Lite/450 HF