instalacja XP na Gigabyte GA-P31-DS3L

Autor: wkwj <wkwj_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 16:07:05 MET

Witam,
mam problem z zainstalowaniem winXP SP2 (legalny :-) na nastepującym
zestawie:
- płyta główna Gigabyte GA-P31-DS3L rev. 1.0
- procesor Intel Core2 duo e6550 2.3GHz 1333MHz FSB
- grafika inno3d6800GT na pci-e
- RAM 2x DDR2 goodram dual 512MB pc667
- hdd sata2 samsung hd161

WinXP nie wymaga sterowników do kontrolera sata - rozpoznaje dysk i go
poprawnie (?) formatuje.
Potem niby się instaluje, ale resestuje sie w tym czasie co najmniej kilka
razy, potrafo wpaść w pętlę
i pyta mnie kilka razy o kod produktu. Nawet 2 razy udało mi sie dotrzec do
końca instalacji, zainstalować
drivery do karty sieciowej i podłączyc się do sieci. No ale po ściągnięciu
wszystkich uaktualnień ze stron
msupdate i ich instalacji (przy notorycznie pojawiających się oknach o
konieczności zamknięcia niektórych
programów powodujących błąd) juz nie mogłem niczego uruchomić.
Czy ktoś "przebrnął" przez instalację XP na tej płycie i ew. podobnej konf.
sprzetowej ?
Płytę "polecają" jako stabilną, procek - też już nic superkosmicznego...