Re: monitor - NEC, Samsung czy Asus?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 13:29:28 MET

Dnia 2008-01-10 12:15, Użytkownik Phyt0n napisał:

> napisalem "pelnowartosciowy - najwyzszej jakosci"

Ale szkoda że nie zdefiniowałeś.

A teraz przykład,zgodnie z normą EU w szynce ma być minimum
50% szynki a reszta to różne dodatki. Nie ukrywam że jestem
smakoszem i takiego dziadostwa nie jadam, kupuje (oczywiście
za sporo wiekszą cenę) produkt "najwyższej jakości" w którym
zawartość szynki w szynce jest bliska 100%.

Podobnie z wyświetlaczem, taki z uszkodzonymi pikselami
może być zgodny z odpowiednią normą ale nie będzie produktem
pełnowartościowym ani najwyższej jakości.

I jeśli kupie go świadomie to mój wybór, jeśli sprzedawca
wciśnie mi takie coś ukrywając że sprzęt może być niepełnowartościowy
to jego strata, zwraca kasę lub wymienia na pełnowartościowy.

Pozdrawiam