Re: Zkladak ponizej 900PLN

Autor: BH <bh_at_ANTYSPAMsih.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 08:54:28 MET

Radosław Sokół wrote:
> I dlaczego sądzisz, że to musi być prawda?
Nie wiem i dlatego pytam, a przyczyna jest prosta.
Corka ma odlozone 900PLN na komputer, dlatego myslalem o nVidii za niecale
700, ale opinie kolegow byly raczej negatywne (brak mozliwosci robudowy w
przyszlosci).

> komputer trzeba mieć 1400-1500 zł na sprzęt i ~300 zł na
> system, jeżeli ma być Windows (więc warto Linuksa insta-
Mam licencje na XP z laptopa, ktory sie sfajczyl - stad tez nowa potrzeba -
a sadze, ze po przeniesieniu HD mozna bedzie jej dalej uzywac.
BH