Re: czy po podłaczeniu kamerki do usb winxp wykryje?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 23:46:28 MET

"ZeN" <no@spam.pl> wrote in message news:fm37eq$1fn$1@news.onet.pl...
> kolejność ma znaczenie... bo jak xp znajdzie urządzenie to instaluje
> jakieś własne stery... (miałem ten model do testów) trzeba najpierw
> zainstalować i dopiero podczas instalacji jest komunikat żeby włączyć
> kamerę do portu USB. Teraz trzeba usunąć stery i wszelkie pozostałości...
> i na nowo instalować...

U mnie nic nie instalowalo, chociaz na to liczylem. Myslalem ze bedzie tak
jak wiekszosc kamerek zgodna z jakims popularnym sterownikiem, ale
okazalo sie ze nic nie ma dopoki nie wrzuci sie tego z plyty. Wszystkie 3
kamerki podlaczylem przed zainstalowaniem :)
Moze to inny model, a moze nie. W kazdym razie samo wlozenie nic
nie przeszkadza, bo nawet jesli sa sterowniki to przeciez mozna
odmowic instalacji.