Problem z procesorem

Autor: oirek <oirek1_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 23:03:10 MET

Witam
Problem mój polega na tym że mam na płycie głównej procesor SEMPRON
2600+ i przez 4 lata nie bylo z nim ani z komputerm żadnych
problemów,
jednak ostatnio z niewiadomych przyczyn padl mi Windows XP pro. Po
ponownym zainstalowaniu systemu procesor ten jest rozpoznawany nie
jako 2600+ tylko jako 1100, zresztą przy starcie komputera w biosie
też jest 1100. Proszę o jakąś radę bo nie wiem czy to to jest wina
płyty, procesora, Biosu czy systemu. Nadmieniam że komputer bardzo
zwolnil i jest to zauważalne.
Dane mojego PC:
Sempron 2.6+ , Płyta główna EPOX KT 600-8237, GF 5200 , pamięć 1 G ,
HD 80G
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam