Re: Zestaw komputerowy - potrzebuje porady

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 18:26:45 MET

Maciej Browarczyk pisze:

> A co chcialbys wiedziec? Marka jak marka, produkuje sprzet komputerowy i
> zyskali rozglosu wlasnie dzieki produkcji rewelacyjnej P35A.

Czyli dopiero weszli na rynek MOBO?
Trochę czasu im zajmie zajęcie pozycji rynkowej, na razie marka jest
słabo rozpoznawalna. Ale może to i dobrze, bo muszą się starać
produkować płyty dobrej jakości, żeby zdobyć szerszy rynek. Często
jakosc produktów takich wschodzących producentów jest wyzsza od
produktów liderów, którzy jadą już na sławie marki. (oczyw sami kiedyś
zapracowali na nią)

--
pozdr
STranger