Re: Problematyczny UPS

Autor: kgb007 <kgb007_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 12:10:54 MET

MC pisze:

> Chyba mylisz moc UPS-a z czasem pracy na bateriach. To różne sprawy.

nie nie mylę posłużyłem się jedynie uproszczeniem, zresztą moc pozorna
jest w pewnym sensie powiązana z czasem pracy tzn im większa "moc" tym
pojemniejsze aku przynajmniej w UPS które można kupić

> Monitory mają z reguły koło setki a twój zasilacz 420. Skąd pomysł, ze
> obsłuży to tak słaby UPS? Poza tym Every bardzo nie lubią być dociążane,
> nawet sinus traci swój kształt.

Czytać umiem i monitor ma max 60wat, a zasilacz nawet gdyby miał
napisane że ma 10000000000Wat tylko nieznacznie więcej od tego co
potrzeba na jego wyjściu. W przypadku Chieftec 420 to "trochę" napewno
jest mniejsze od takiego Codegena czy innego badziewia 300WAT

--
  Krzysiek