Re: monitor - NEC, Samsung czy Asus?

Autor: adym <adym_at_nospamtenbit.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 10:51:06 MET

Phyt0n pisze:
> [...]

Wydaje mi sie, ze wyciągacie błędne wnioski. Norma ISO owszem dopuszcza
istnienie bad pikseli. Nie jestem jednak pewien co do Waszej
interpretacji. Nie powiedzialbym, ze taki monitor jest sprawny, a na
pewno nie w 100% sprawny. Moim zdaniem norma ta odnosi się raczej do
warunków gwarancyjnych. Z uwagi na charakterystyczną cechę technologii
LCD ma na celu ochronę producentów.

> niestety, ale to prawda.

:)
Co nie zmienia faktu, ze kupujac nowy chcesz i powinieneś otrzymać w
100% wartościowy towar. Zauważcie, że niektóre sklepy mają w ofercie
monitory posiadające martwe piksele (podana jest informacja w opisie lub
nazwie towaru) ale takie monitory są przecenione !!!
Jak dla mnie to tylko kwestia uczciwosci.