Re: resety "sprzętowe"?

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 06:41:12 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> 1) Skąd wniosek że nie ma BSODu? Masz wyłączony automatyczny
> restart przy niebieskim ekranie?

Tak. Sprawdzałem także w zdarzeniach systemu.

> 2) Przed ładowaniem, tzn. na etapie BIOSu?

Też, czasem juz po załadowaniu systemu, czasem jeszcze na ww. etapie.

> Możliwe, oglądnij po prostu.

Płyta wygląda jak nowa, kondensatory również. Nie znalazłem nigdzie
przepaleń, na cewkach itp.

> http://www.grush.one.pl/article.php?id=diagnostyka

Dzięki. Będę sprawdzał dokładniej. Sprawdzałem tylko te podstawowe 12V i 5V.
Wszystko w granicach normy.

P.S. Jeszcze muszę wykluczyć procesor... czasem dziwnie się zachowują.
Miałem kiedyś problem z PIII, po prostu wieszał system, niezależnie od
obciążenia, zupełnie losowo. To jest PIII 800 (133). Na 600 (100x6) nie
wieszał.

--
Pozdrawiam,
Kerry