Re: Dell D510 - można Centrino Duo?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 23:28:01 MET

Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
wiadomości news:flvr87$7pq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jak to jest z laptopami, da się w nich zmieniać procesory? Czy jeśli
> laptop ma chipset Intel 945GM, daje to gwarancję, że można zamontować
> procesor Centrino Duo?

Z tego co wiem, DELL moze odmowic reklamacji jesli wykryja, ze byly
poczynione zmiany w konstrukcji komputera (a wymiana procka niewatpliwie do
takich sie zalicza).
Na podstawie Service Tag'a wiedza dokladnie co powinienes miec w laptopie
(pewnie nawet z numerami seryjnymi), maja tez tam cala historie napraw i
wymian sprzetu.

Pozdrawiam
Michal