Re: Monitor 1200x1600 dla programisty - jaki?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 21:25:44 MET

ethanak <sweethanak@buziaczek.pl> Odpowiedz na
news:flvt4l$r79$1@news.onet.pl:

> Phyt0n wrote:
> [...]
>
> Bingo! Nawet we właściwej hurtowni jest (tylko nie znam ceny, ale to
> pryszczyk, nie ja będę kupować a szef).

To monitor na matrycy TN. A TN ma to do siebie że jak spojrzych pod nawet
małym kontem od dołu do już siada kontrast. A gdy obócisz obraz pivotem kąt
od dołu stanie się kątem po prawej. Wiec będziesz kląć jak po lekkim
odwróceniu głowy wszystkie rozmaże się na ekranie.
Obejrzyj sobie w sklepie jakiś monitor TN, i wyobraź sobie że musisz na czymś
takim pracować.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski