Easy Transfer Cable

Autor: <sanzoku.kS_at_gmail.com>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 21:13:58 MET

Witam, chciałbym się dopytać czy ktoś z Was miał styczność z tym
kabelkiem firmy LogiLink. Służy on kopiowania danych z kompa na kompa
(XP -> Vista, Vista -> Vista). Mój problem polega na tym, że XP nie
wykrywa mi sterowników do kabla. Na płytce nie może znaleźć... W
wymaganiach jest by XP posiadał SP2 - mam... jednak dalej to nie
pomaga. Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego sterownika (zapewne
polskie odpowiedniki) do niego i nie mogę nic zrobić ;(. Może ktoś
pomóc?