Re: Czy Firewire jest PnP? probem z kamera Sony

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 14:17:04 MET

> Teoretycznie tak. Tylko kamerki Sony-ego nie zawsze o tym wiedzą. I
> padają. O dziwo padają te z nowych "wypustów". Stare, kilkuletnie ta
> choroba nie dotyka. Odpukać w nie malowane ... itd.

Nie strasz mnie, rok temu namowilem rodzinke na kamere minDV cobyto miala
lepsza jakosc niz te tanie DVD. No i na poczatku kupilem karte z Firewire na
PCI, ale komp byl za slaby do obrobki i kompresji..... i teraz na swieta po
zakupie kompa przyszla wreszcie pora na zgranie uzbieranego (20kaset)
materialu..... a tu ZONK :(