Wykrywanie dysku ?

Autor: Aju <aju_at_USUNTOmaster.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 10:30:33 MET

Witam,
mam taki problem z dyskiem.Mam jeden dysk na SATA i drugi podłączony na ATA
na tej samej taśmie co nagrywarka.I ostatnio bylem u kumpla z tym dyskiem i
jak wrocilem i podłączyłem go z powrotem tak jak było na początku to Win XP
( SP2) go nie widzi.Bios wykrywa wszystko ładnie a w Moim Komp. go nei
widać.
Teraz odkryłem że jak wejde w menager urządzeń i klikne szukaj nowego
sprzetu to nagle sie pojawia w Moim Komp. i działa wszsytko jak należy.

Zna ktoś przyczyne ? Wie ktoś jak zrobić żeby było normalnie ?

Pozdrawiam...
gg1287852