Re: Zasilacz i złącza SATA

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 09:17:14 MET

news:2008010719033300@grush.one.pl...

> Nie :) To zależy od jakości przejściówki, od siły docisku
> styków, od stopnia zabrudzenia styków, od prądu, który
> będzie płynął tamtędy... W tak zwanych dobrych warunkach
> spadek napięcia będzie pomijalnie mały, w skrajnie złych
> (inna sprawa, że bardzo rzadko występujących) może uniemoż-
> liwić poprawną pracę napędu.

Nie przesadzajmy, przejsciowka to kawalek kabelka i styki, tak samo jak
kazdy inny wtyk. Rownie dobrze mozna dywagowac o spadku napiecia z powodu
dlugosci kabla od zasilacza do wtyczki, a co za tym idzie zastanawiac sie z
jakich metali wykonany jest przewód... Tak samo jak spadek napiecia moze
miec miejsce na natywnej wtyczce sata, w koncu tam tez sa styki, ktore moga
sie zabrudzic, nie dostetecznie zwierac itp itd. Oczywiscie takie sytuacje
moga wystapic ale w praktycznym codziennym zyciu takie sytuacje nie maja
miejsca.

--
rb