Re: Tuner TV - dziala to?

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 00:50:22 MET

On 7 Sty, 11:55, "Grzegorz Nowak" <j...@ask.me> wrote:
> Witam,
> Ktos meczy mnie o wybor tunera tv do laptopa a ja - przeciwnik telewizji - nie znam sie w ogole na rzeczy. Podobno sa juz tunery, ktore daja sensowny obraz bez podlaczenia do anteny/kablowki - dziala to w ogole, czy dac sobie spokoj? A jeszcze jedna sprawa - czy wszystkie tunery w obecnych czasach obsluguja pal-d/k np te kupowane w EU lub USA? Pamietam pare lat temu zdarzalo sie trafic tuner kupiony w Niemczech wylacznie z obsluga pal-b/g co skutkowalo brakiem fonii w Pl.

> [...]
Ja ma avera a dokladnie model TV Phone 98 :) ale na do PCta na PCI.
Model ktory jest oparty na tunerze bt868 o ile dobrze pameitam i jest
to swoista klasyka
Z aplikacja DScaler do telewizji i do radia z Bradio albo radiatorem
oraz sterownikami "Ivana" calosc prezentuej sie naprawde znakomicie.
Do tego jako magnetowid mozna uzywac tylko duzao miejsca na hdd sie
przydaje no i szybki komputer - iuVCR jest przyzwoita aplikacja.
Niestaty czasai nie wiem czemu potrafi mi sie zawiesic komputer
zwlaszcza gdy w tym samym czasiep rzegladam stronki internetowe przez
Firefox'a i sa problemy z fonia gdy uzywam radiatora i mam stery
Ivana...
Sygnal biore z UPC na kablu. Jakosc obrazu gdy masz dobry sygnal i
dobrze zarobione koncowki anteny jest przyzwoita. Wlasnie z tym
ostatnim osobiscie mam problem bo wyrobilo mi sie gnizdo antenowe i
przenoszone sa rozne zaklocenia na roznych kanalach i ede musial sie
rozejzec za nowym tunerem juz obslugujacym dzwiek stereo dla tv i fm
oraz nicam.