Re: tablety graficzne - co wybrac?

Autor: rrrrrrrrrrr <r_at_r.com>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 00:46:51 MET

GAD pisze:
> Witam
>
> Moze ktos z szanownych grupowiczow uzywa w domu tabletu do rysowania.
> Mam pytanie, bo wlasnie podejmuje decyzje o zakupie i zastanawiam sie co
> jest lepsze i wygodniejsze w uzyciu: tablet duzy (rozmiar A4) czy maly
> (A6). Glownie takie sa w sprzedazy. Ze zrozumialych wzgledow A6 ma
> mniejsza rozdzielczosc (jesli mozna to tak nazwac), ale i wieksza czulosc.
> Czy na tablecie A6 wygodnie sie pracuje, kiedy to takie malenstwo?
> Chodzi oczywiscie o sam ruch piorka po ekranie - czy to wystarcza do
> [...]
miałem ten sam dylemat, tablet dla córki do rysunku "artystycznego"
kupiłem Vacom Bamboo A6 i to jest to czego trzeba było.
Sprawdź ile potrzebujesz miejsca na stole aby przesunąć myszą kursor po
całym ekranie,
tak samo jest z tabletem, wcale nie musisz mieć formatu A4 żeby rysować
na ekranie A4 bo się namachasz i ręka więdnie.