Re: Dylemat graficzny (ATI vs. NVidia)

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_WYTNIJTENKAWALEK.o2.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 23:12:57 MET

JMM pisze:

> Ciekawe zestawienie, z którego wynika, że jak już brać, to
> podkręconego 3850 z 512 MB na pokładzie, bo jest najwydajniejszy i
> niezależnie od tytułu znacząco wygrywa z 3850 256. Ze zwykłym i
> niepodkręconym bywa różnie (największy przyrost prędkości Stalker, ok.
> 11 fps, najmniejszy Bioshock 0,1 fps w porównaniu do 256). Z Crysisem
> żadna z tych kart sobie nie radzi w dyskutowanej rozdzielczości
> (wyniki w okolicach 24 fps).

No właśnie, widać czasy, że półgiga pamięci na karcie było zbytkiem się
skończyły. Chyba zachowam bilon i zostanę przy Radeonie.

Swoją drogą, 24 fps = karta sobie nie radzi? Co za rozpusta, ja jeszcze
pamiętam czasy kiedy mieszkaliśmy w pudełku po butach i graliśmy w
System Shocka na 386DX :(

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo