Re: A jakby...

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 11:39:13 MET

PesTYcyD pisze:

> No to polecam Wiedzmina :) Wreszcie wyszla gierka, ktora wciagnela mnie na
> dlugie dni jak za starych dobrych czasow Atari i Amigi :)

Clive Barker's Jericho - Undying miało niezła fabułę a Barker tylko dał
tam swoje wskazówki - teraz ponoć uczestniczył od początku w tworzeniu
gry. Zobaczymy - ale jestem pełen nadziei (niedługo HD3870 będzie u mnie
- to tak żeby totalnie NTG nie było) ;)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.