Re: Jaka drukarka + skaner do ~600zl

Autor: Tom <slon4_at_nawirtualnej.com>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 11:30:47 MET

> Na razie biore pod uwage:
> d+s+k:
> Samsung SCX 4200 - malo o nim wiem :)
> Brother DCP 7010L - j.w
> HP M1005 - minus ze ponoc skaner ma slaba oswietlenie (ledowe)
> Canon MF 3220 - najdrozszy
> drukarka:
> HP 1020 - czy oby to nie jest jakis stary model i nie ma czegos
> nowszego w podobnej cenie?
>
> skaner:
> Canon Lide 90

U mnie w robocie używane są samsungi scx4720 i dzialaja juz po kilka lat
i nie było z nimi zadnych klopotow. Materialy dosyc drogie.
Uzywane sa rowniez HP LJ 1020 i jesli nie sa przekraczane limity
miesiecznych norm to nie ma z nimi klopotow ostatnio w dwoch
egzemplarzach padl fuzer to koszt naprawy byl taki jak zakup nowych.
Pozdr
TB