Re: Przesadna czulosc myszy laserowej

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 03:36:41 MET

On 5 Sty, 16:35, "Thomas" <angel_USUN_...@bci.pl> wrote:

> Dokladnie. Czyli zero swiatelka widzialnego.

O taka dokladnie informacje mi chodzilo :)

> Potwierdzam. Tam gdzie lezy kciuk juz po 3 miesiacach sie zaczyna wycierac.
> Choc sam matowy plastik jest dosc mily w dotyku i antyposlizgowy jakby.

A to ciekawe bo myslalem z poczatku ze mowa o tym srebnym plastiku a
nie ciemnym matowym.
BTW z poczatku bylem pewien ze klawiatura i myszka tej serii jest tez
w wersji czarnej bez ciemno srebnych elementow ale po dluzszym
szperaniu w sieci i odwiedzeniu sklepow okazalo sie ze jest jeszcze
cos takiego jak model 5000 ktory rozni sie chyba tylko tym ze
klawiatura nie ma jakiegos specjalnego przycisku z tych
"gadzeciarskich". Na stronie M$ nawet o niej nie wspominaja ale w
sklepach zwlaszcza internetowych jest w sprzedazy.