Padające porty USB (P5B)

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 21:48:41 MET

Witam,

Mam taki oto problem. Po złożeniu kompjutera, po około 2 tygodniach
zaczęły się dziwne rzeczy. Karta muzyczna raz się przełączyła w tryb
"jeden-głośnik-nie-gra" (potem wróciło do normy), w międzyczasie coś
mi nie widział urządzeń USB czasami (w zasadzie były podłączane i
odłączane tylko tablet Wacom i dysk zewnętrzny na 2 USB). Z czasem
karta muzyczna zupełnie zamilkła (początkowo myślałem, że to jakiś
softwareowy problem, wykrzyknik w MójKomputer/MU), i wszystkie porty
USB się "zużyły" (znaczy przestały działać, jakby kolejno) - tu znów
węszyłem problem z konfiguracją, jednak okazało się że Acronis
TrueImage (soft do min. backupów systemu), który zawsze po starcie z
nosnik bootującego widział ten dysk USB, tym razem wogóle się zawiesił
przy inicjalizacji (w trybie prostym, bez obsługi min. USB,
wystartował bez problemu). Płyta: ASUS P5B.

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam
Grzegorz