Re: dell d610 VS IBM T42

Autor: Wojtas <wojtas_at_#!NOSPAM!#rubikon.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 18:04:18 MET

icek pisze:

> co wybrać?
> dell'a d610
> czy
> IBM T42
>
> (w srodku w sumie to bedzie to samo.. Pentium M 1,73/1,86 GHz 1024 MB
> RAM 14cali matryca)
> duzo biegam z lapciakiem, czesto wyciagam/wkladam z plecaka
>
> ojciec ma dell d600 i jest ok :-)
> która laptop dłużej pracuje na baterii?

Mój D610 na używanej już baterii pracuje jakieś 2,5 godziny - poczta,
internet.
Wydaje się, że kluczowym podejściem do wyboru byłoby porównanie obydwu
matryc(trzeba pamiętać, że D610 występował przynajmniej z dwoma typami
1024x768 i 1200x1024 /ta chyba ogólnie miała lepsze parametry i była
montowana w bardziej "wypasionych" wersjach). Bo wykonanie zakładam, że
jest na podobnym poziomie jakościowym.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl