Radeon na AGP a wydajność kompa ?

Autor: staN <plasticon_USUN_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 17:12:00 MET

Witam !

W kompie IBM i815 - Win2k (grafika była zintegrowana na płycie);
zainstalowałem Radeona z obsługą 2 monitorów i wyjściem Tv-out.
Komp nie zapamiętuje ustawień karty.

Przeglądając system w Aida 32 , zauważyłem komunikat "stan - AGP wyłączone"
w zakładce "mikroukład płyty głównej"

Chciałem wejść do BIOSu ale klawisze opisywane w netcie i książkach nie
działają.
( IBM 6840qdg)
Typ kontrolera graficznego i752 "stan kontrolera- wyłączony"

1.Czy taki układ jest normalny ?
2.Czy karta niezapamiętując ustawień zachowuje się normalnie ?
3.Czy są jakieś inne hasła wejścia do BIOSu lub programy do ich odczytania ?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za sugestie :)