Re: Asus EAH3850/G/HTDI/512M - czy ta karta graficzna jest głośna?

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 16:37:26 MET

Adramelech pisze:

>Po co 650W?

Tyle to dopiero kupi docelowo jako zapas na przyszłe konfiguracje. :)
I popieram taką zapobiegliwość. Dobry zasilacz to jak wykupiona polisa
ubezpieczeniowa. Chociaż aż 650 W to przesada, 550W spokojnie powinno
wystarczyć, no chyba, ze chciałby podłączyć kilka dysków w RAID i 2
grafikę do równległego cross-fire.

Ja zakupiłem od razu chiefteca 550W, chociaż wiedziałem, ze 450W powinno
wystarczyć NA_TERAZ. (a dotychczasowy chieftec 360W nie pozwalał
podkręcić grafiki)
Rożnica w cenie między 450W a 550W nie była dramatyczna, więc wybór był
prosty. A jak zmienię klocki na nowe za pół roku to ten zasilacz już
będzie wygrzany, przetestowany i gotowy...
Poza tym teraz nowy zasilacz 550W pracuje dużo ciszej i dużo chłodniej
od poprzedniego 360W. Wcale się widać nie wysila, bo dłonią ledwie
wyczuwalne jest, ze w ogóle jakieś minimalne ciepło wydmuchuje.

--
pozdrawiam
STranger