Re: Asus EAH3850/G/HTDI/512M - czy ta karta graficzna jest głośna?

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 15:32:12 MET

Daniel Koźmiński napisał(a):

> Jasne, kup 1kW od razu :) Ludzie kochani, od większego zasilacza e-penis
> ma się Wam powiększyć? ;)
>
> Kup sobie porządny zasilacz 450W i spokojnie starczy do wszelkich
> (oprócz HD2900 w Crossfire) zadań.
>
> Pozdrawiam
>
> Daniel Koźmiński

Może określisz to mianem e-penisa.
Od 7 lat mam tę samą obudowę big tower AT z tym samym zasilaczem.
Pierwsze bebechy to było 386 z furą dysków które robiło
za serwer dla developerów.
Obudowa "no name" z pancernej blachy :-)
Zasilacz 20x20x15cm moc duuża jak na te czasy.
Jak dzisiaj na niego zerknąłem to jest to Seasonic GS-220T
Może ktoś zna parametry tego sympatycznego potworka?
Teraz w tej budzie biega PIII950 z 8 dyskami.

Kupiłem niedawno nową obudowę "już" ATX. Chieftec CH-01-B-B-SL
z zasilaczem Tagan TG-600-U35

i oczekuję, że za 5-7 lat też będzie pracował cicho i bezawaryjnie.
Nawet jak obecne Q6600+X3100 zostanie zmienione na Q6600+GF8800GT
a potem na coś większego.

Bebechy się zmieniają. dobra buda zostaje.

Ze się nie znam jak tutejsi eksperci ile to wymaga mocy
to posiłkowałem się internetowym kalkulatorem
http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine

bez podkręcania Q6600+GF8800GT + 5xHDD + garść wiatraków i innych
dodatków z obciążeniem szczytowym na 100% wyszło ... 599W

z podkręcaniem do 3,3GHz wyszło ... 660W

Nie lubię rozwiązywać szarad dlaczego po dodaniu kolejnego urządzenia
system zaczyna wariować.

To jak? Jest to e-penis czy inżynierskie planowanie z niewielkim zapasem?

Rafał