Re: jaki zasilacz?

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 12:08:36 MET

- pisze:

> jednak na 350 zminic? co poza fortronem ma sens (w niskiej cenie)?

Moim zdaniem powinieneś kupić najlepszy na jaki Cię stać. Przecież
zawsze możesz go zostawić i przełożyć do kolejnego komputera za kilka lat.
Z markowych miałem tylko Chiefteca i tego mogę polecić, ale znajomy ma
Antec i też ma spokój. Marek jest sporo, poszperaj w jakimś sklepie
komputerowym online. Dobry wybór jest w KT, kupić możesz już gdzieś
indziej taniej.
Tutaj jest sensowny artykuł o zasilaczach napisany przez fachowca:

http://www.grush.one.pl/article.php?id=diagnostyka&page=1
http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2006-03&id=283
http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2006-03&id=284
http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2006-03&id=285